Saturday 1 July 2017

DeXandra Perfume Murah !

Assalamualaikum w.b.t.. Entri khas hari Sabtu untuk pengguna DeXandra Perfume dan juga bakal pengguna DeXandra Perfume.. Ini kira hari-hari terakhir untuk korang dapatkan DeXandra dengan harga yang sangat murah! Hanya guna RM 100, dah boleh dapat 2 botol besar 35 ml.. Dan banyak jenus bau yang ada untuk korang pilih.. Sale Ramadhan dan Raya ni dah berjalan selama hampir sebulan dan akan tamat pada 03 Julai ini..


Inilah masanya korang nak dapatkan DeXandra Perfume sebabnya harga tengah rendah giler.. Berbaloi-baloi orang kata kalau nak beli.. Kalau memang korang setia dengan DeXandra, better beli lebih dari satu untuk simpan stok perfume lepas habis sebab bila tarikh promosi tamat, still boleh beli tapi dengan harga biasa la..

Harga Biasa :

Semenanjung : RM 65 sebotol / RM 120 dua botol
Sabah / Sarawak : RM 70 sebotol / RM 130 dua botol

HARGA PROMOSI SALES RAYA :

Semenanjung : RM 55 sebotol / RM 100 dua botol
Sabah / Sarawak : RM 60 sebotol / RM 110 dua botol

Nak dapatkan FREE POSTAGE? Boleh.. Takde masalah.. By the way kalau free postage ni kira macam korang pergi beli dikedai la kan.. Ini lagi best, order je online then perfume sampai depan mata tanpa bayar duit pos pun.. So special kepada pembaca blog ini akan dapat FREE POSTAGE.. So untuk tahu korang dapat tahu maklumat dari blog ini, korang ikut arahan ini semasa whatsapp :

TAIP, "DEX ERAZFADLI.COM" dan hantar ke 0179773382

Mereka akan reply message korang dan layan apa sahaja korang nak tanya ok.. So tunggu apa lagi.. Dapatkan DeXandra Perfume korang sekarang.. Inilah masanya korang nak beli kalau dah nak hampir habis atau nak try kan.. Kena cepat.. 


TAIP, "DEX ERAZFADLI.COM" dan hantar ke 0179773382 SEKARANG!!!

6 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.