Thursday 9 February 2012

Rentetan Entri Antara 'LIE' dan 'BELIEVE'


Thanx pada blogger2 yang amek bahagian memberi pendapat tentang entri ini.. Banyak yang kita blh huraikan berdasarkan satu ayat yang diberikan.. Pendapat korang semuanya berkait rapat dengan ayat tu.. Cool.. Kalau korang nak baca pendapat mereka, boleh klik pada gambar diatas.. Mereka yang memberi pendapat adalah :


Ingin mengenali mereka, boleh klik pada nama..

Ini pendapat aku tentang ayat di atas ;
Jangan sekali-kali melakukan perbohongan kerana ianya mungkin boleh membuatkan kepercayaan hilang.. ;) Sekali orang yang percayakan kita dpt detect tentang pembohongan kita, mungkin susah bagi dia nak letak kepercayaan lagi..

4 comments:

  1. kepercayaan org tu teramat penting dalam hidup. sebabnya bila sekali org hilang percaya kat kita , susahnya dia utk membina balik kepercayaan tu. ye lah , kalau kita pun dah sekali terkena , akan percaya ke lepas tu ? bila org ilang kepercayaan , bila kita betul2 serius pun org tak percaya. waktu tu kita yg akan rasa sakitnya.

    so , don't LIE to make people beLIEve ;)

    ReplyDelete
  2. salm.. wah..ada rentetan entry plak ea..trima ksh..nur pon..hehe..

    stuju ngn pendpt tue..

    hkikatnye pedih ble kepercayaan yang kta beri pd org dikhianati..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.