Thursday 14 May 2015

Drama Hati Perempuan Episod Akhir


Assalamualaikum w.b.t.. Dalam duk layan drama Hati Perempuan ni, tiap-tiap hari ada scene 'bergaduh' manja, tup-tup rupanya dah episod akhir hari ni.. Pada mulanya tengok promo, rasa macam tak nak layan je.. Sebab macam biasa-biasa je.. Tapi tak tahu tarikan kat mana sampai la follow sampai habis walaupun ada la miss sikit-sikit kan..

Nampak dalam promo, macam ada sesuatu akan berlaku pada Yuhanis dan Ku Ril.. Yang pasti, memang rumah Yuhanis dimasukkan perompak yang akan mencederakan Yuhanis.. Kesannya? Tak tahu samada teruk atau mungkin keguguran atau mungkin lain.. Ku Ril pula nampak diserang dari belakang oleh kawan Ku Lin.. Akibat? Pun tak pasti sebab tak baca novel.. 

Apa-apa pun, mesti ramai tak kan miss nak tengok drama Hati Perempuan Episod Akhir malam ni.. Nak tahu juga kesudahan samada sama macam drama saduran yang lain atau mungkin ada kelainan.. 

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.