Friday 13 January 2012

Review Blog : Follower Ke-1000 [ Blogger : Izara ] - Sticky Post

Pertama sekali, aku nak ucapkan berbanyak2 terima kasih pada semua follower yang sudi follow blogger baru ni.. Untuk pengetahuan korang semua, usia blog aku ni baru sebulan lebih.. Belum genap dua bulan pun lagi.. Tapi alhamdulillah, sambutan sangat2 bagus.. Posting pertama aku publish pada 21 November 2011 yang lepas. Sehingga kini, follower blog ini telah meningkat ke 1010.. Oleh sebab itu, sebagai penghargaan kepada follower ke 1000 blog ini, aku akan buat sticky post selama seminggu untuk dia.. Dia yang bertuah :


Klik gambar diatas untuk kunjungi blog Izara..

Jom berkenalan dengan blogger ni.. Aku dah jalan2 kat blog dia dan terjumpa banyak benda menarik yang diposkan.. Banyak kisah2 dia yang dia kongsikan bersama semua pembaca.. Rupanye berasal dari Kelate ni.. Hehe.. Skang sedang belajar di UiTM Machang dlm diploma in accountancy.. Apa yang menarik, dia ada bgtau attitude dia.. Baca nih.. 

☆ 88% prAmah..
☆ 90% sUka sOpen+ bcUti..
☆ 95% pHotohOlic.
☆ 99% swEet+cOmey..=P
☆ 100% ♥ mY fAmily n ♥ aFiq fAiz~

Cik Izara, tak kisahkan paparkan attitude ni? Peace.. Jom ramai2 ke blog dia.. Thanx Izara sebab jadi Follower yang ke-1000..

Mungkin ada yang menarik menanti sempena mencapai follower 1000.. Tungggggguuuuuuuuuuuuu...

6 comments:

  1. alahai.. like2 abes la entry ni.. hehe.. ta kesah pown..suka jdik yg tuah ni :)

    ReplyDelete
  2. untungnye...saye dah buat lebih 2 tahun tapi follower tak sampai macam awak...huhu....congrates

    ReplyDelete
  3. Jgn putus asa, usaha tu penting..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.