Sunday 15 January 2012

Bas SKMK Henti Operasi 31 Laluan

| ISU SEMASA |

Keratan ni aku snap dari paper KOSMO pagi tadi.. Dah publish kat FB.. Tertarik dengan tajuk berita ni sebab masa dulu2, aku pengguna bas ni..


Terus terdetik dalam hati, kesian la pada orang2 kampung yang tiada kenderaan untuk bergerak pegi bandar.. Kalau ade company lain yang sediakan bas, ok la jgk.. Tp ini satu2 nya yg ade.. Memang dari dulu, ramai orang yg gunakan perkhidmatan bas SKMK ni.. Kdg2 tu mmg la lambat, tapi last2 ade gak datang.. So lps ni, cmne dgn org2 kampung or budak2 sekolah yg tak de transport? Mesti ramai yang menunggang motor or drive kete secara haram.. Hehe.. Sekadar berita untuk semua pembaca terutama pada yang tinggal di Kelantan.. Mungkin kah akan ade penyelesaian?? Ataupun mungkinkah perkara ini tidak akan berlaku? Errrrrmmmmm.. Tunggu dan lihat..

2 comments:

  1. SKMK ,SYRIKAT KENDERAAN MELAYU KELANTAN... KLAU X DOP BAH SKMK GAT SUSOH LA LA PUOK2 KITO NOK TUBIK BANDAR WEEE ,NOP NGOYEL DI KB MALL PAYOS LA SIKIT, HUHU

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.