Friday 29 May 2020

Happy 9 th Anniversary ! #FadliFify

Assalamualaikum w.b.t semua . Rasanya sejak menulis blog ni , ada la dalam 2 ke 3 posting berkaitan dengan Anniversary ni kot . Lepas tu hilang dari radar dari jadi blogger . Tapi hari ni nak sambung tulis la ikut mood . Haha . Domain pun dah renew . So, kita mulakan ok ! 

Alhamdulillah , pejam celik pejam celik , dah 9 tahun perkahwinan kami dan bergelar suami isteri . Dapt berkongsi semuanya bersama . Dari menyewa dan sekarang dan memiliki rumah sendiri . Dari berdua dan sekarang dan ber empat . Syukur Alhamdulillah . 


Susah senang dikongsi bersama dan doakan kami semoga kekal ke akhir hayat serta hingga ke Jannah ! Kali ni kena dalam musim PKP Covid 19 . So nak bawa keluar bercuti pun tak boleh . Nak bawa keluar makan-makan pun tak boleh . Jadi kita celebrate mana patut di rumah je la . 

Bersyukur pada Allah telah mengirimkanku jodoh sebaik dirinya . Semoga kebahagiaan dan keberkatan selalu mengiringi kami . Aamiin ya Rabbal 'alamii .

Thank you semua . Wassalam .

6 comments:

  1. Hepy anniversary. Semoga sentiasa bahagia di samping keluarga..

    Jemput join segmen jika sudi..

    https://ejulz.blogspot.com/2020/04/segmen-ucapan-buat-frontliners-covid-19.html?m=1

    ReplyDelete
  2. Hapoy anniversary. Moga bahagia till jannah.

    ReplyDelete
  3. hepi anebeseri eraz n wife..:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.