Saturday 2 March 2019

ERAZFADLIDOTCOM akan kembali ? !


Assalamualaikum w.b.t . Ya Allah , tak tahu nak kata la bab rindu nya pada blog ni wei ! Haha . Tapi memang tak sempat nak selit langsung nak buat entri baru . Dalam hati memang nak menulis tulis dan tulis .

Disebabkan masih sayang juga la , setiap tahun tak pernah miss untuk renew domain ni . Risau pulak history yang dah dipublish sebelum ni akan hilang . Cerita sendiri dan anak-anak banyak tercatat ni . Bila anak-anak besar , mesti mereka happy dapat baca semua ni semula .

Insyaallah dalam masa terdekat , Eraz akan cuba untuk aktifkan balik walaupun tak pasti pembaca masih ada ke tidak sekarang . Minat tu tetap ada , cuma masa memang sangat-sangat mencemburui orang kata .

Kerja masa biasa cuma sekarang aktif dalam #ProjekRM1000seMinggu yang sangat memberi hasil ni sampai dipermudahkan urusan untuk qulified ke VVIP Trip Kunming .

Blog ni akan kekal menjadi Personal dan Parenting Blog yang sangat sesuai dengan keadaan Eraz sekarang . Ok , publish yang ni dulu , next ? Coming soon .

8 comments:

  1. Selamat berkarya kembali ya.

    ReplyDelete
  2. Asalam Eraz kan boleh rindu..samalah dgn Etuza selalu tak ada kesempatan nak updated kan Blog

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.