Monday 24 September 2018

PENERIMA ANUGERAH SM #ProjekRM1000seMinggu

Bismillahirrahmanirrahim ,


PENERIMA ANUGERAH SM #ProjekRM1000seMinggu

Assalamualaikum w.b.t . Alhamdulillah . 22 September 2018 baru ni , Eraz berjaya naik pentas di Majlis Penganugerahan SM / SSM sempena kenaikan pangkat ke Sales Manager pada bulan Mac 2018 yang lepas dengan sale terkumpul dengan RM 20,000 . Syukur . Sepatutnya dapat naik pentas sekali lagi pada hari yang sama untuk pangkat Sales Senior Manager (SSM) tapi tak sempat sebab majlis ni hanya untuk usahawan yang naik pangkat dari bulan Januari - Jun 2018 . 

Eraz naik pangkat Sales Senior Manager pada bulan Julai 2018 . Tapi tak de masalah , next event kite datang lagi . Hehe . Alhamdulillah berkat follow Mentor 200% , Eraz berjaya jejak kaki ke pangkat SSM selepas 5 bulan naik pangkat SM dengan sale terkumpul bersama team sebanyak RM 60,000 . Alhamdulillah .

Dengan adanya sistem , ilmu dan mentor yang hebat , energy setiap hari untuk biz ni sangat kuat . Setiap hari penuh dengan semangat untuk naik pangkat seterusnya secepat mungkin sehingga berpangkat CDM yang mana akan automatik bebas dari masalah kewangan ! Yes ! Itu target Eraz . CDM 2019 .

Untuk 2018 ini , Diamond itu pasti !

3 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.