Sunday 18 November 2018

BIO-SELEZA Yang HOT

Assalamualaikum w.b.t . Masa mula-mula join bizOnline SHOM #ProjekRM1000seMinggu ni , ada juga yang pelik . Eh! Dia lelaki , tapi dia jual produk wanita la macam Pad , Pantyliner , Herba Maharani  dan lain-lain .


Bagi abam sendiri , takde masalah pun . Janji perkara tu bukan haram . Abam jual , laku , abam juga dapat bonus kan . Syukur Alhamdulillah . Produk SHOM ni memang dikenali ramai orang . Kadang-kadang sebut je , terus orang dah boleh 'tangkap' .

Antaranya BIO-SELEZA PAD & PANTYLINER ni . Ia memang antara yang laku keras dalam biz abam ni . Ada yang ambil sekotak terus , ada 6 pek dalam tu samada campur-campur atau satu jenis . Ada yang beli secara loose . Takde masalah .

Cuba tengok video di bawah . Banyak dah kotak kosong . Tengok kotak kosong ni sayang pulak . Kualiti kotak , tip top ! Boleh recycle ni . Hehe . By the way , sejak mula aktif pada awal Februari 2018 yang lepas , Alhamdulillah , sale abam bersama team dah cecah RM 150 Ribu  .Syukur Ya Allah .


#ProjekRM1000seMinggu

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.