Saturday 31 December 2016

#THROWBACK | Happy Birthday to ERAZ FADLI

Assalamualaikum w.b.t.. I am so so sorry kepada pembaca erazfadli.com (jika ada) sebab untuk Disember 2016 ni memang tak dapat luang masa untuk update entri terkini seperti sediakala.. Tetapi dengan azam dan harapan baru untuk tahun 2017 ini, insyaallah blog erazfadli.com akan 'hidup ceria' seperti sebelum-sebelum ini.. So di 31 Disember ni, hari terakhir 2016, Eraz nak buat entri ringkas sempena tarikh 22 Disember yang lepas..

Alhamdulillah sekali lagi.. Tarikh 22 Disember muncul sekali lagi pada hari Khamis yang lepas.. Alhamdulillah.. 22.12.2016.. Masih lagi diberikan masa dan peluang dari Allah untuk hidup di muka bumi ini.. Dalam pada family, kawan-kawan duk wish Selamat Hari Lahir, samada melalui whatsapp mahupun media sosial.. Happy Birthday ya ke TIGA PULUH TIGA !! 33 dah.. Memang kena percaya.. Umur hanya angka kan, yang penting hati.. Haha.. So mesti ramai yang telah tahu Eraz ni dah masuk pangkat abang atau uncle ya.. Uncle? Errrmmmmm..

Tahun ni dapat suprise yang memang mengejutkan dari wife.. Nak tahu? Insyaallah Eraz cerita untuk entri seterusnya ok.. 

Salah satu ucapan Happy Birthday dari Osaka Jepun

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.