Thursday 7 June 2018

Rahsia Min Kaffe (Kopi Viral)

Rahsia Min Kaffe (Kopi Viral) | Assalamualaikum w.b.t.. Siapa sekarang tengah amalkan minum Min Kaffe? Atau secara general lagi, pernah dengar pasal Min Kaffe? Lama dah rasa nak menulis tentang Min Kaffe ni tapi orang kata ada je halangan.. Jadi hari Isnin ni, ambil juga masa sekejap untuk draf dan sampai masa dia, kita publish untuk bacaan semua.. Kenapa Eraz nak sangat share? Sebabnya Min Kaffe ni memang banyak khasiatnya dan Eraz sendiri amalkan Min Kaffe dari tahun lepas lagi.. Alhamdulillah memang nampak banyak kebaikannya dan sampai ramai kawan-kawan sekeliling pun amalkan sama..


Itulah dia kotak Min Kaffe.. Dalam sekotak tu ada 20 sachets.. Min Kaffe ni sebenarnya banyak khasiatnya.. Eraz sedar semua ni selepas amalkan masa bulan puasa tahun lepas.. Setiap pagi semasa sahur, memang Eraz akan ambil 1 sachet Min Kaffe.. Dan pada hari pertama tu memang mengharapkan tenaga dan tahap tahan lama tu akan berlainan macam biasalah.. Dengan izin Allah, memang puasa tahun lepas memang berlainan.. Rasa puasa tu smooth je.. Lapar pun tak sangat.. Gastrik pun tak.. Angin pun tak.. Memang cool la rasa.. Alhamdullillah..


Kenapa banyak sangat effect tu ya? Ini sebabnya.. MIN KAFFE mengandungi Mineral Magnesium dan Garam Buluh yang sangat berkhasiat untuk tubuh badan.. Malah sangat sesuai untuk penyakit kencing manis dan darah tinggi.. MAGNESIUM merupakan sumber mineral penting untuk menggalakan penyerapan kalsium dalam badan..

MIN KAFFE yang dipilih ramai pengguna ini diformulasikan dengan Garam Buluh berorganik dari Korea yang semulajadi, diadun bersama serbuk kopi segar Robusta yang amat mengharumkan.. Adunan istimewa kopi ini bukan sahaja memenuhi kepuasan para penggemarnya dengan aroma yang menyegarkan, malahan membekalkan pelbagai bahan mineral terutamanya Magnesium..

Magnesium merupakan sumber mineral untuk menggalakkan penyerapan dan pengekalan kalsium. Magnesium juga dikenali sebagai mineral anti stress.. Angka kalsium yang diperlukan oleh tubuh adalah sebanyak 800mg setiap hari, manakala magnesium pula antara 400-450mg setiap hari.. 

Keperluan magnesium harian bagi wanita hamil disarankan supaya ditambah, begitu pula wanita yang telah mengalami menopause serta tubuh yang sedang mengalami stress.. Terbaik kan?


Khasiat MIN KAFFE :

1.  Kaya dengan Mineral yang diperlukan oleh badan
2.  Dapat meneutralkan ASID dalam badan
3.  Bersifat anti-oksidan yang mampu melawan sel kanser
4.  Mampu menjadi diet harian
5.  Mencegah komplikasi Kencing Manis
6.  Menstabilkan tekanan darah
7.  Mencegah dan memulihkan  Gastrik
8.  Mencegah Osteoporosis
9.  Merendahkan risiko sakit jantung
10. Mengubati Asma
11. Mencegah Migraine
12. Memberi Kesegaran dan Tenaga sepanjang masa
13.  Anti Penuaan


Banyakkan kelebihan? Dan yang penting juga untuk orang nak diet.. Macam pengalaman Eraz sendiri, biasa setiap pagi memang Eraz akan ambil satu sachet Min Kaffe sebelum breakfast.. Kadang-kadang sampai skip breakfast sebab terlupa yang belum makan.. Min Kaffe ni memang boleh buat kita rasa kenyang.. Dan kalau nak ambil set diet, selalunya mereka akan ambil Min Kaffe bersama dengan Nurich Garlic Tablet.. Bukan sahaja boleh mengempiskan perut, malah turut membantu mengurangkan berat badan berlebihan..

Siapa yang berminat untuk cuba Min Kaffe, boleh whatsapp No. ini : +6 017 977 3382 untuk dapatkan tawaran harga yang menarik.. Dan kalau nak tengok produk lain selain dari Min Kaffe iaitu produk Hai O lain, boleh ke Instagram INI.. Jadi whatsapp sekarang ok !

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.