Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 22 March 2018

Keselesaan Bersenam Dengan JONLIVIA



Assalamualaikum w.b.t.. Bila kita sebut pasal bersenam ni, memang satu perkara yang biasa kan.. Bersenam juga banyak caranya dan banyak tempatnya untuk kita laksanakan.. Tapi, adakah semua orang suka bersenam? Dan yang suka bersenam itu telah memilih pakaian yang sesuai? Tu diaaa.. So hari ni Eraz nak kongsi dengan korang satu benda yang menarik dan juga berkait rapat dengan bersenam iaitu JONLIVIA HOTPANTS.


Man Long ActivPants S5


Ketika mula-mula menyarungkan buat pertama kalinya memang dah rasa kelainannya.. Ya la, sebelum ni kalau bersenam atau jogging, ambil je mana-mana pakaian sesuai yang ada.. Main sarung je.. Tapi bila dah mula pakai Man Long ActivPants S5 ni, keterujaan tu lain macam je.. Belum bersenam pun dah rasa macam badan tu ringan je..

Kenapa ?

Hotpants ni sebenarnya dari Jonlivia ActivPants yang diperbuat 100% Genuine Neoprene.. Genuine Neoprene ni sejenis kain yang begitu elastik..  Hotpants ini dicipta bertujuan untuk membantu membakar lemak-lemak di badan dan peha juga.. Dan kalau siapa yang pakai tu mesti akan berpeluh.. So bila berpeluh, cepat la dapat membakar lemak-lemak yang ada..

Masih lagi dengan Man Long ActivPants S5 ni.. Eraz memang pilih jenis yang ada poket.. Sebabnya? Sebabnya senang nak selit barang berharga dalam tu contohnya macam duit ke atau lain-lain yang biasa dibawa semasa bersenam.. Dan poket yang disediakan itu memang sangat-sangat berguna dan benda yang ada dalam tu, pasti tak akan jatuh.. Kenapa? Tengok gambar di bawah ni :


Satu lagi ciri menarik yang korang perlu tahu ialah JONLIVIA HOTPANTS direka khas dengan empat lapisan pada struktur seluarnya selain daripada dua lapisan strap pada pinggul yang menjadikan JONLIVIA HOTPANTS ini tidak mudah koyak atau kembang walaupun setelah dicuci berkali kali. Jadi tak jadi masalah kalau korang nak basuh berapa banyak kali dan pakai berulang kali. 4 Lapisan dalam hotpants JONLIVIA iaitu :


Bagi yang rasa kurang selesa di bahagia-bahagian tertentu, korang boleh cover dengan sweater atau pakaian-pakaian yang sesuai ok..

Unisex ActivShirt AcquaRepel

Selain dari seluar, Eraz juga berpeluang dapat cuba Unisex ActivShirt AcquaRepel.. Ciri-cirinya memang menarik.. Antaranya ialah kalis air.. Serius.. Kalau nak bersenam dalam hujan pun memang selesa.. Ada dua warna yang dibuat iaitu hitam dan jingga neon.. Materialnya memang fleksibel dan memang sesuai dengan semua jenis badan..




Jadi apa pendapat korang? Jika korang nak dapatkan maklumat dengan lengkap, korang boleh ke link yang disediakan di bawah.. Di situ bukan setakat Man Long ActivPants S5 dan Unisex ActivShirt AcquaRepel je ada, banyak lagi yang lain yang korang boleh tengok..

Untuk info selebihnya :

Website : www.jonlivia.com
Email : hello.jonlivia@gmail.com
Whatsapp : +6 016 321 5358
Facebook : Jonlivia
Instagram : @jonlivia

2 comments:

  1. tringin nak pakai jonlivia ni, mesti best

    ReplyDelete
  2. banyak juga ramai orang yang ikut senaman tabata. Bukan saja sihat macam juga boleh kuruskan badan.
    Eratuku

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.