Tuesday 28 October 2014

Bila Hati Berbicara Episod 1 | 2 | 3

Bila Hati Berbicara Episod 1 | 2 | 3
Bila Hati Berbicara Episod 1 | 2 | 3

Assalamualaikum w.b.t.. Nampaknya drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna dah berakhir semalam.. Jarang drama Akasia sampai ke Episod 32 ni.. Dan akhirnya drama Bila Hati Berbicara muncul malam ni dengan Episod 1.. Tak pasti lagi sambutan drama ni macamana.. Nampak dari segi pelakon, ada pelakon baru dan lama.. Antara pelakonnya ialah Syafiq Kyle, Atikah Suhaime, Idzham Ismail, Lia Natalia, Hanna Aqeela, Marisa Yasmin, Hafreez Adam, Emelie Hanif.. Orait.. Ini Eraz boleh berikan sedikit sinopsis kepada korang untuk drama Bila Hati Berbicara Episod 1, 2 dan 3..

Bila Hati Berbicara Episod 1 - Emir seorang pemaju hartanah yang berjaya dan amat mementingkan darjat dan keturunan.. Tania pula seorang gadis biasa yang tinggal di kawasan setinggan.. Apakah yang berlaku apabila mereka bersaing?

Bila Hati Berbicara Episod 2 - Di pejabat Emir, dua wakil syarikat mengadu dikasari orang kampung dan seorang gadir.. Emir mentertawakan mereka tetapi juga turut memarahi mereka..

Bila Hati Berbicara Episod 3 - Kilang tempat Tania bekerja heboh apabila kisah kawasan penempatan mereka disiarkan oleh akhbar.. Pengambilan kawasan tersebut oleh syarikat Emir membuatkan Tania naik angin..

#Selama menonton Bila Hati Berbicara Episod 1 | 2 | 3

2 comments:

  1. Owh, ini rupanya cerita ganti Maaf Jika Aku Tak Sempurna. Patutlah semua orang bercakap pasal nie. Jumudnya ai. Hahah.

    Di sini, saya nak perkenalkan sebuah kedai online yang wajib anda kunjungi terutamanya adik2 akak2 yang suka beli secara pukal atau agent2 dropship seluruh Malaysia ^_^

    http://angellovesoldier.blogspot.com/2014/10/esgesee-korean-fashion-online.html

    ReplyDelete
  2. Hmmm..rupanya adaptasi jg..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.