Sunday 23 March 2014

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 46 | 47 | 48

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 46 | 47 | 48

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 46 | 47 | 48 - Assalamualaikum w.b.t..  Minggu depan akan masuk ke minggu ke 16 untuk drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta ni.. Untuk Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 46, 47 dan 48, kali ni jalan cerita lebih kepada fokuskan kepada perhubungan antara Jebat dan Mastura.. Juga Abang Long dan Kak Long Mastura.. Antaranya masih berkisar tentang masalah yang berlaku antara Jebat dan Mastura disamping cintanya Airien kepada Jebat.. 

Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 46, 47 dan 48 nampaknya Mastura sudah mula menerima Jebat seadanya.. Itu membuatkan mereka hidup kembali aman dan bahagia.. Akan tetapi, sepupu Jebat iaitu Airien masih lagi tidak berputus asa untuk mendapatkan Jebat sehinggakan sanggup memasuki rumah Jebat dan Mastura sehinggalah dijumpai oleh Mastura sendiri..

Korang juga akan dihidangkan satu sisi Mastura yang sekarang ini mempertahankan Jebat sebagai suaminya dengan berani berdepan dengan Airien a.k.a memarahinya kerana cuba mendekati mereka.. Hubungan suami isteri ini memang perlu kepercayaan.. Insyaallah, itulah mulanya kebahagiaan dalam rumahtangga.. Apa yang Airien akan buat lagi? Semestinya kena tunggu drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 46, 47 dan 48..

Apa yang lagi yang menarik yang mungkin akan disajikan kepada kita semua untuk drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 46, 47 dan 48 kali ini ialah kisah Abang Long dan Kak Long Mastura.. Apa yang terjadi kepada Kak Long Mastura iaitu Hana setelah mengetahui Jebat terlibat dalam kematian anak sulungnya? Fuh!! Tunggu Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 46, 47 dan 48..

Apa lagi yang berlaku? Kena la tunggu Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 46, 47 dan 48 ni..

5 comments:

  1. panjang jugak episod citer nie.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drama yang hampir sampai ke penghujungnya..

      Delete
  2. cukuplah baca sinopsis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drama yang hampir sampai ke penghujungnya..

      Delete
  3. Drama yang hampir sampai ke penghujungnya..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.