Thursday 28 November 2013

Dia Suamiku Episod Akhir ( Episode 28 )

Dia Suamiku Episod Akhir ( Episode 28 )

Dia Suamiku Episod Akhir ( Episode 28 ) | Assalamualaikum w.b.t.. Siapa di sini yang tengok drama Dia Suamiku di Astro Prima..? Tahu tak hari ni dah episod akhir? Haha.. Eraz memang tengok drama ni tapi on off.. Tarikan mula-mula tengok sebab lakonan Yana Samsuddin.. Memang menjadi la dengan watak antagonis dia.. Pembawakan diri pun..

Tapi seriusnya tengok yang record je sebab drama ni tayang masa dalam office hour lagi kot.. Bila tengok dua, tiga episod sebelum ni, macam dah nak agak drama Dia Suamiku ni dah nak sampai kemuncak.. Tak de promo tak de apa, tup-tup hari ni dah Episod Akhir (Episod 28).. Hehe..

Ada konfliknya dalam drama Dia Suamiku Episod Akhir (Episod 28) ni.. Permulaan dan pengakhiran yang ok kot.. Ada beberapa perkara yang diluar jangkaan tetapi boleh difikirkan.. Sekadar berkongsi pendapat je la..

11 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.