Saturday 30 March 2013

Akhirnya dapat orang baru ..


Assalamualaikum w.b.t.. Akhirnya dapat orang baru? Bukan baby ya sebab masih lagi dalam kandungan.. Tapi rakan staf yang baru.. Last kami terima kemasukan staf baru di bahagian pentadbiran pada tahun 2008 yang dulu.. So sekarang tahun 2013 baru la dapat seorang.. Lepas ni mungkin takde dah kot..

Selama ini Eraz hanya seorang diri dengan jawatan sekarang.. Tetapi tahun lepas, seorang staf telah naik pangkat (kategori special).. Tahun ini dapat seorang lagi kawan tetapi jawatan yang agak senior yang transfer daripada KL.. So alhamdulillah, tugas yang dipikul selama 6 tahun itu telah ada yang dapat dikongsikan.. Diharapkan selepas ini, keadaan akan jadi lebih clear..

Sebenarnya, perkataan 'hijrah' masih ada dalam diri.. Insyaallah, usaha itu tak akan berhenti walaupun mendapat rakan staf yang baru.. Alasannya, biarlah Eraz sahaja yang tahu.. Tak nak bercerita tentang cerita orang lain.. Doakan bersama..

#Maaf sekarang lebih kepada entri personal yang mungkin tidak ramai yang suka

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 comments:

  1. Ok je entri personal pun.. sb kdg2 sama dgn pglmn org lain.. jd mreka pn blh berkongsi pglmn dn perasaan yg sm :) semoga ada rezeki utk brhjrh

    ReplyDelete
  2. xsalah kot byk citer sendiri dr asyik nk citer ttg org..pendpt sy le..hihi.

    ReplyDelete
  3. kawan baru yg mempunyai citer baru pengalaman baru...kongsi-kongsikan.....

    ReplyDelete
  4. tahniah lah ya..blog ni hak kita, selagi ada manfaat, selagi ada kebaikan, tak ada unsur kejahatan dan menjatuhnkan maruah negara, apa salah personal ..terbaik jg..

    ReplyDelete
  5. Argh... Lontong lontong... Sedapnya nasi himpit.. Kuah kacang xda ka?

    ReplyDelete
  6. semoga eraz lbh maju dmasa hadapan..:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.